4.03.2015

Cóż, kiepsko z bloggerem.

EDIT 04.03 
WIDZICIE, LEPIEJ SIĘ MARTWIĆ NA ZAPAS.
Blogger anulował tamten regulamin. W tym wypadku blog nie będzie sprywatyzowany, a wy w spokoju możecie czytać. Niemniej jednak dzięki tym wszystkim komentarzom widzę, że bloga czyta więcej osób niż początkowo się wydawało. ♥ 

Pewnie już każdy słyszał o zmianie regulaminu, więc nie będę się powtarzać.
Jeżeli ta „apokalipsa blogów erotycznych” nastąpi, to piszcie, kogo mam zaprosić, gdy blog będzie prywatny.
W razie czego, dla anonimowych użytkowników:
[czytam i poprawiam(niewielkie zmiany = tylko błędy itp.) rozdziały od początku, dlatego jest tam tyko kilka opublikowanych]

Jednak na razie proszę żebyście zostali tutaj, bo mam nadzieję, że to tylko nie potrzebna panika.

EDIT 26.02
Owszem piszą, że tylko zdjęcia i filmy erotyczne, ale nie wiadomo czy nie okażą się tak śmieszni, że będą się nawet pocałunków czepiać. Poza tym święta zasada: „Jak się panikuje w nadmiar, to potem nic z tych obaw się nie dzieje. :D”
Oprócz tego aż się pozytywnie zdziwiłam ile osób chciałoby zaproszenia! To mi tylko pokazuje, że jest tyle osób którym to się naprawdę podoba. 

26 komentarzy:

  1. Ja proszę o zaproszenie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja i tak wiem, że mi dasz zaproszenie. Jako pierwsza mam być zaproszona!
    Albo będą chomiczki ciapać!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak czytałam nic nie pisało o treści, ale zawsze mogę się mylić. Jednak jeśli będziesz musiał zmieniać profil bloga z publicznego na prywatny szkoda, aby taka dobra praca (zarówno historia opowiadana, twoja ciężka praca nad tym blogiem i opowiadaniem) się zmarnowała. Było by mi też bardzo przykro gdyby twój blog miał ograniczoną liczbę czytelników. Ta historia zasługuje na uwagę. Mam nadzieję że niedojdzie do zmiany profilu bloga. Jednak jakby co to też proszę zaproszenie.
    Pozdrawiam
    ~Paris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem, że o treści nie mówili, ale wiesz... Jeszcze mi się do szablonu czy coś doczepią, to lepiej na zapas się upewnić.
      Dziękuję za te słowa! ♥♥

      Usuń
  4. Także prosiłabym o zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również proszę o zaproszenie ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też proszę o zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też prosiłabym o zaproszenie ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. ja równiesz proszę o zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytaj to proszę: https://support.google.com/blogger/answer/6170671?hl=pl - według tego, treści erotyczne zostaną zablokowywane JEDYNIE na poziomie zdjęć i filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie miałam okazji niczego skomentować, ale również proszę o zaproszenie :3
    Bardzo podoba mi się Twoje opowiadanie i szkoda, jeśli będzie ograniczona liczba czytających :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja rownież poprosiłbym o zaproszenie jesli mozna

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to raczej oczywisty i nieodłączny element twojej twórczości, więc proszę cię Kasieńko o zaproszenie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także prosiła bym o zaproszenie👄

    OdpowiedzUsuń
  14. poproszę o zaproszenie >A

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez prosze o zaproszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również proszę o zaproszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę o zaproszenie w razie czego.
    Serio, blogger mnie rozwala i jestem pewna, że kiedyś rzucę się przez niego z mostu..
    Ostatnio zaczęłam wierzyć w świętą zasadę Malii:
    Blogger to gówno!
    Weny,
    Dis

    OdpowiedzUsuń
  18. ja również proszę o zaproszenie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Także poprosiłabym o zaproszenie :D
    Blog jest super ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Dopiero zaczelam czytac tego bloga, alw bardzo mi siw spodobal. Zdecydowanie prosze o zaproszenie! :D

    OdpowiedzUsuń

Kochany Hater? żєgηαм. ♥
Kochany Czytelnik? ωιтαנ. ♥
Jak już tu jesteś to będę wdzięczna za chociaż jeden krótki komentarz! ♥

Obserwatorzy