28.01.2015

Zwiastun


Cześć Kochani! 

Po prostu emanuję szczęściem, oglądając ten zwiastun! Mam nadzieję, że Wam również się on spodoba. 
Razem z Whitegoody spędziłyśmy przy nim sporo czasu, ja wyszukiwałam materiałów, a ona spajała to w całość i ulepszała.
Co mogę o nim powiedzieć? Cóż. Jest tam kilka wątków, które już miały miejsce, oraz przedstawionych kilka, które dopiero doczekają się ujawnienia. Filmik idealnie odzwierciedla moje plany co do historii Stilesa.
Byłabym wdzięczna za wyrażenie Waszej opinii o nim! Byłoby to ogromne uznanie za naszą pracę (trochę nam to zajęło).
Czy waszym zdaniem zwiastun zachęca do odwiedzenia bloga? ^^

Ogromne podziękowania dla Whitegoody z Bajkowych Zwiastunów.
<link do notki>





11 komentarzy:

  1. Ha! Rozpoznałam parę akcji XD Ale jeżeli mówisz, że tam jest też kontynuacja... oj, biedny Stiles, będzie się działo... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już zapowiadałam, kontynuacja nie opiera się na kategorii Psychologiczne, a bardziej na Thriller. Oj będzie się działo. :D

      Usuń
  2. Stiles będzie kiedyś goniony przez policję? I ktoś w ciąży będzie? to chyba daleka przyszłość, nie? Zwiastun fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te elementy akurat będą trochę później. Dziękuję! :)

      Usuń
  3. hmpf... ni mogę obejrzeć przez następne dwa tygodnie ;( ale przybędę i zobaczę :3

    OdpowiedzUsuń
  4. sprawiłaś,że zwiastun zachęca mnie jeszcze bardzej do czytania zwiastun jest orginalny już nie mogę doczekać się 2giej części tylko za mało Marco i Silsa w zwiastunie razem pozdrawiam liczę na więcej części

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwiastun zechęcił mnie do czytania jeszcze bardzej cieszę się,że są tam elementy drugiej części mam nadzeję,że będzie ich dużo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyzby Jess w ciazy? A moze to ta dziewczyna, ktora.. posuwal Siles na drzewie? A moze Marco lub Felix kogos zabije? Albo Stiles zabije Felixa, Darcy albo swoich rodzicow? Mimo wszystko - oni beda razem, ja to wiem xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten zwiastu co bardziej zachęciło mnie do czytania. Poza tym wybrałaś moja ulubiona piosenkę *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. zwiastun cudowny :) zachęca do czytania tego bloga :) jak to jest piosenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz Ci mowilam co sadze o zwiastunie xd
    - Zajebisty ale i tak gowno z niego wiem XD
    Dowiem sie mam nadzieje w najblizszym czasie :3

    OdpowiedzUsuń

Kochany Hater? żєgηαм. ♥
Kochany Czytelnik? ωιтαנ. ♥
Jak już tu jesteś to będę wdzięczna za chociaż jeden krótki komentarz! ♥

Obserwatorzy