5.09.2014

Zwiastun

W tym poście prezentuję Wam zwiastun mojego wykonania. Pojawił się on dopiero teraz, ponieważ przyznam szczerze nie byłam pewna czy będę pisała bloga dalej. Teraz jeżeli mam dla kogo to wiem, że będę kontynuować. Jeżeli komuś się nie podoba to wybaczcie, ale to mój pierwszy filmik w Sony Vegas Pro. Niektóre fragmenty mogą pojawić się dopiero w drugiej części, ale naprawdę niewiele. Jak już jesteśmy w tym temacie, to tak, jeżeli będę miała czytelników chodź kilku to planuję część drugą. Oczywiście nie śpieszymy się bo przygoda Stilesa dopiero się zaczęła!



Dziękuję komentującym za każdą iskrę motywacji.

1 komentarz:

  1. Masz już drugiego obserwatora :D
    Twojego bloga znalazłam w katalogu :3
    Nigdy nie czytałam tego rodzaju fanfików, ale twój będzie pierwszy ♥
    Czekam na kolejny rozdział, a zwiastun jest ahjhegbsierhwhdfsidfyh, fantastyczny po prostu! ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń

Kochany Hater? żєgηαм. ♥
Kochany Czytelnik? ωιтαנ. ♥
Jak już tu jesteś to będę wdzięczna za chociaż jeden krótki komentarz! ♥

Obserwatorzy